<

Impressum

Angaben gemäß § 5 TMG
INTO Branding GmbH
Pelkovenstr. 147, 80992 München

Kontakt/Contact:
Tel: +49 (0)89 18 92 1430
Fax: +49 (0)89 18 92 1429 


Geschäftsführer: Philipp Zwingel, Florian Ruta, Florian Schubert
Umsatzsteuer-ID/Taxation Number:
Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß §27 a Umsatzsteuergesetz: DE299375804
Registergericht: Amtsgericht München
Registernummer: HRB217279

FÜR DEUTSCHLAND 

Haftung für Inhalte
Die Inhalte unserer Seiten wurden mit größter Sorgfalt erstellt. Für die Richtigkeit, Vollständigkeit und Aktualität der Inhalte können wir jedoch keine Gewähr übernehmen. Als Diensteanbieter sind wir gemäß § 7 Abs.1 TMG für eigene Inhalte auf diesen Seiten nach den allgemeinen Gesetzen verantwortlich. Nach §§ 8 bis 10 TMG sind wir als Diensteanbieter jedoch nicht verpflichtet, übermittelte oder gespeicherte fremde Informationen zu überwachen oder nach Umständen zu forschen, die auf eine rechtswidrige Tätigkeit hinweisen. Verpflichtungen zur Entfernung oder Sperrung der Nutzung von Informationen nach den allgemeinen Gesetzen bleiben hiervon unberührt. Eine diesbezügliche Haftung ist jedoch erst ab dem Zeitpunkt der Kenntnis einer konkreten Rechtsverletzung möglich. Bei Bekanntwerden von entsprechenden Rechtsverletzungen werden wir diese Inhalte umgehend entfernen.

Haftung für Links
Unser Angebot enthält Links zu externen Webseiten Dritter, auf deren Inhalte wir keinen Einfluss haben. Deshalb können wir für diese fremden Inhalte auch keine Gewähr übernehmen. Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich. Die verlinkten Seiten wurden zum Zeitpunkt der Verlinkung auf mögliche Rechtsverstöße überprüft. Rechtswidrige Inhalte waren zum Zeitpunkt der Verlinkung nicht erkennbar. Eine permanente inhaltliche Kontrolle der verlinkten Seiten ist jedoch ohne konkrete Anhaltspunkte einer Rechtsverletzung nicht zumutbar. Bei Bekanntwerden von Rechtsverletzungen werden wir derartige Links umgehend entfernen.

Urheberrecht
Die durch die Seitenbetreiber erstellten Inhalte und Werke auf diesen Seiten unterliegen dem deutschen Urheberrecht. Die Vervielfältigung, Bearbeitung, Verbreitung und jede Art der Verwertung außerhalb der Grenzen des Urheberrechtes bedürfen der schriftlichen Zustimmung des jeweiligen Autors bzw. Erstellers. Downloads und Kopien dieser Seite sind nur für den privaten, nicht kommerziellen Gebrauch gestattet. Soweit die Inhalte auf dieser Seite nicht vom Betreiber erstellt wurden, werden die Urheberrechte Dritter beachtet. Insbesondere werden Inhalte Dritter als solche gekennzeichnet. Sollten Sie trotzdem auf eine Urheberrechtsverletzung aufmerksam werden, bitten wir um einen entsprechenden Hinweis. Bei Bekanntwerden von Rechtsverletzungen werden wir derartige Inhalte umgehend entfernen.



INTERNATIONAL

Acceptance of our Terms
By visiting the website INTO BRANDING, viewing, accessing or otherwise using any of the services or information created, collected, compiled or submitted to INTO BRANDING, you agree to be bound by the following Terms and Conditions of Service. If you do not want to be bound by our Terms your only option is not to visit, view or otherwise use the services of INTO BRANDING. You understand, agree and acknowledge that these Terms constitute a legally binding agreement between you and INTO BRANDING and that your use of INTO BRANDING shall indicate your conclusive acceptance of this agreement.

Provision of Services
You agree and acknowledge that INTO BRANDING is entitled to modify, improve or discontinue any of its services at its sole discretion and without notice to you even if it may result in you being prevented from accessing any information contained in it. Furthermore, you agree and acknowledge that INTO BRANDING is entitled to provide services to you through subsidiaries or affiliated entities.

Proprietary Rights
You acknowledge and agree that INTO BRANDING may contain proprietary and confidential information including trademarks, service marks and patents protected by intellectual property laws and international intellectual property treaties. INTO BRANDING authorizes you to view and make a single copy of portions of its content for offline, personal, non-commercial use. Our content may not be sold, reproduced, or distributed without our written permission. Any third-party trademarks, service marks and logos are the property of their respective owners. Any further rights not specifically granted herein are reserved.

Submitted Content
When you submit content to INTO BRANDING you simultaneously grant INTO BRANDING an irrevocable, worldwide, royalty free license to publish, display, modify, distribute and syndicate your content worldwide. You confirm and warrant that you have the required authority to grant the above license to INTO BRANDING.

Termination of Agreement
The Terms of this agreement will continue to apply in perpetuity until terminated by either party without notice at any time for any reason. Terms that are to continue in perpetuity shall be unaffected by the termination of this agreement.

Disclaimer of Warranties
You understand and agree that your use of INTO BRANDING is entirely at your own risk and that our services are provided "As Is" and "As Available". INTO BRANDING does not make any express or implied warranties, endorsements or representations whatsoever as to the operation of the INTO BRANDING website, information, content, materials, or products. This shall include, but not be limited to, implied warranties of merchantability and fitness for a particular purpose and non-infringement, and warranties that access to or use of the service will be uninterrupted or error-free or that defects in the service will be corrected.

Limitation of Liability
You understand and agree that INTO BRANDING and any of its subsidiaries or affiliates shall in no event be liable for any direct, indirect, incidental, consequential, or exemplary damages. This shall include, but not be limited to damages for loss of profits, business interruption, business reputation or goodwill, loss of programs or information or other intangible loss arising out of the use of or the inability to use the service, or information, or any permanent or temporary cessation of such service or access to information, or the deletion or corruption of any content or information, or the failure to store any content or information. The above limitation shall apply whether or not INTO BRANDING has been advised of or should have been aware of the possibility of such damages. In jurisdictions where the exclusion or limitation of liability for consequential or incidental damages is not allowed the liability of INTO BRANDING is limited to the greatest extent permitted by law.

External Content
INTO BRANDING may include hyperlinks to third-party content, advertising or websites. You acknowledge and agree that INTO BRANDING is not responsible for and does not endorse any advertising, products or resource available from such resources or websites.

Jurisdiction
You expressly understand and agree to submit to the personal and exclusive jurisdiction of the courts of the country, state, province or territory determined solely by INTO BRANDING to resolve any legal matter arising from this agreement or related to your use of INTO BRANDING. If the court of law having jurisdiction, rules that any provision of the agreement is invalid, then that provision will be removed from the Terms and the remaining Terms will continue to be valid.

Entire Agreement
You understand and agree that the above Terms constitute the entire general agreement between you and INTO BRANDING. You may be subject to additional Terms and conditions when you use, purchase or access other services, affiliate services or third-party content or material.

Changes to the Terms
INTO BRANDING reserves the right to modify these Terms from time to time at our sole discretion and without any notice. Changes to our Terms become effective on the date they are posted and your continued use of INTO BRANDING after any changes to Terms will signify your agreement to be bound by them.